Miscarile coloanei vertebrale

miscarile coloanei vertebrale
Miscarile coloanei in intregimede faptrezultanta miscarilor ei partiale sunt foarte intinse. Se admite ca totalitatea miscarilor executate la nivelul coloanei vertebrale se reduce la doua tipuri fundamentale ,si anume: 1. Acestea se executa in jurul unui numar infinit de axe orizontale si transversale pentru miscarile de flexiune-extensiune : orizontale si sagitale pentru miscarile de inclinare laterala.

Flexia laterală a coloanei vertebrale. Mușchii care produc mișcările coloanei vertebrale. Sarcini de reabilitare miscarile coloanei vertebrale Flexia laterală a coloanei vertebrale. Sarcini de reabilitare postoperatorie Vrem să vă reamintim pentru a o mie de oară ce să ia o decizie: pentru a efectua anumite exerciții, trebuie să procedați de la cum îți afectează sănătatea! Nu după mărimea preoților, nu prin creșterea deltei din spate, ci tocmai prin evaluarea care este șansa de rănire.

Vom lua în considerare doar exerciții în termeni de doi factori: beneficii și traumepentru a înțelege, obții profit de la ei sau miscarile coloanei vertebrale cu ai tăi și poate pierzi. Este miscarile coloanei vertebrale să se țină seama numai de avantajele exercițiului fizic, probabilitatea de accidentare nu este mai puțin importantă în acest context. Pante laterale Observ constant cum fetele din sală fac aceste exerciții cu gantere și cu o bilă pe umeri arată mai mult decât spectaculosși pe un simulator de hiperextensie și pe un fitball împotriva peretelui arată mai mult decât comic.

5 pasi simpli pentru a opri cifoza (STOP FORWARD head POSTURE)

Se fac exerciții, se pare, cu scopul de a strânge mușchii abdominali laterali, de a consolida coloana vertebrală, de a pompa mușchii oblici ai abdomenului, făcând talia x să se îngusteze. Să ne uităm la aceste exerciții și la ce rezultat duc ele în realitate.

Înclinațiile laterale sunt destul de populare în săli de sport și acest lucru nu este surprinzător, este mai dificil să faci acest exercițiu!

Conform legendei, versanții laterali funcționează perfect mușchii abdominali oblici. Acum o mică oboseală clasică. Mișcarea anatomică în acest exercițiu este numită îndoirea laterală a coloanei vertebrale în plan frontal sau înclinând coloana vertebrală în lateral. Principalii mușchi care sunt responsabili pentru mișcarea coloanei vertebrale: 1 Mușchiul pătrat al spatelui inferior 2 Mușchii intercostali 3 Mușchii dintre procesele transversale După cum vedem mușchii abdominali oblici nu funcționează la îndoire.

Talia nu va deveni, de asemenea, mai subțire. Înclinând spre lateral, veți obține un lucru: faceți-vă mai pătrat vizual. Atunci când efectuați acest miscarile coloanei vertebrale cu greutăți, mușchii pătrați ai spatelui inferior sunt strânși și măriți.

„Și aici sunt ..”

Sunt localizate astfel încât, cu dezvoltarea lor excesivă cu hipertrofiesă cum se tratează artroza osoasă talia, sprijinindu-se pe părțile laterale din interior, extinzând mușchii oblici ai abdomenului, care sunt responsabili pentru talia îngustă.

Vom analiza mușchii oblici ai abdomenului și câteva exerciții pentru ei puțin mai jos. Talia, ca și, ca și forma feselor, este acolo sau nu. Trebuie să lucrați în condițiile care există și să obțineți rezultate maxime! Mai mult decât atât, acest exercițiu este, de asemenea, periculos pentru persoanele cu probleme sau cu spatele slab, deoarece mușchiul pătrat al spatelui inferior, împreună cu cel transvers, sunt stabilizatori ai coloanei vertebrale, care sunt întăriți în terapie fizică fără greutăți, pentru a-și restabili munca după unele leziuni, boli sau prevenire.

Aceste exerciții ponderate pot agrava chiar osteocondroza spinală găsită la multe persoane, inclusiv la adolescenți. Eliminați acest exercițiu din planul de antrenament sau faceți-l doar la început în gimnastică articulară, cum ar fi. Cum se pompează oblicii: exerciții Mușchii oblici externi abdomenul începe la marginile laterale anterioare ale celor opt coaste inferioare și se atașează de creasta iliacă, tuberculul pubian și aponevroza mușchiului rectus abdominis. Mușchii miscarile coloanei vertebrale interni abdomenul începe pe creasta iliacă și pe fascia lombo-toracică și este atașat de cartilajul ultimelor trei coaste și aponevroza mușchiului rectus abdominis.

IMPORTANT: în timpul îndoirii și rotirii corpului din poziția predispusă spre stânga, oblic extern la partea dreaptă și oblic intern în partea stângă - acest lucru se datorează structurii și locației fibrelor. Nu uitați că un rezultat bun poate fi obținut doar printr-un set de exerciții, adică activați atât statica, cât și dinamică! Dar ce se întâmplă când picioarele sunt întinse în simulator? În poziția îndoită a picioarelor, nu avem absolut nicio sarcină, iar în poziția îndoită, apare maximul, ceea ce înseamnă că partea cea mai subțire preia toată munca.

Nu este absolut fiziologic și periculos. De fapt, problema vătămării dvs. De asemenea, atunci când faceți extensii ale picioarelor în timp ce stai, tensiunea constantă miscarile coloanei vertebrale primită de ligamentul cruciat anterior.

Bine ați venit la Scribd!

Există, de asemenea, un risc crescut de abatere laterală a rotilei și o creștere a tensiunii în ceea ce privește forțele laterale. Apropo, pentru femei acest exercițiu este chiar mai periculos decât pentru bărbați! Zonele înconjurătoare ale ligamentului și tendonului la femei sunt mult mai slabe decât la bărbați. Și, prin urmare, orice abatere a încărcării de la normă, poate duce la răni la genunchi.

Răsuciți într-un scaun roman Clasic: acest simulator este peste tot, în ciuda faptului că nu este foarte convenabil din punct de vedere anatomic, deoarece obligă o persoană să se ridice cu spatele drept. Cert este că principala sarcină a presei noastre este răsuciți pelvisul către coca sau coca spre pelvis.

bursita regimului de tratament al genunchiului

Când vă fixați picioarele în rolele de sub pelvis, vă îngreunați răsucirea. Sarcina pe partea inferioară a spatelui, a coapselor și a mușchiului iliopsoas crește, de asemenea. Dacă adăugați greutate aici și mulți reușesc să facă acest exercițiu și cu clătite din baraatunci puteți răni cu ușurință spatele inferior. Pescaj pentru capul blocului vertical Din anumite motive, se crede că presarea și tracțiunea blocului vertical din spatele capului sunt aproape cheie în antrenarea mușchilor deltoizi.

Gândirea aici merge, după cum se spune, într-o linie dreaptă: delta din spate trebuie antrenată cu prese de bancă sau tracțiuni de cap în simulator la urma urmei, sunt efectuate din spateiar cele din față - cu prese toracice executate în fața ta.

Dar este corect?

MISCARILE COLOANEI VERTEBRALE

Hai să facem un mic experiment. Luați un om care este umflat și cereți-l să ia mâna pe o parte, aplicându-i o anumită forță - în față, în spate și de sus. În același timp, pitching-ul nostru trebuie să depășească aceste eforturi prin tensionarea fasciculelor musculare corespunzătoare.

hiperlaxitate articulara

Mai departe, ținându-vă mâna pe mănunchiul din față, îl rugăm să întoarcă mâna, duplicând astfel poziția inițială atunci când faceți prese de banc din spatele capului.

Se vede clar că delta din față este deasupra, chiar pe calea de mișcare a humerusului în sus. În continuare, rugăm sportivul să pună mâna înainte duplicarea poziției inițiale a preselor tradiționale de pe bancă.

Dispunerea grinzilor rămâne neschimbată - tot la fel, grinda frontală este în partea de sus. În acest caz, rolul fiecăruia dintre pachetele de mușchi deltoizi devine clar: Buchet frontal - agonist fascicul de plumb ; Fascicul mediu - sinergist Asistent ; Grinda din spate - antagonist rolul său este să nu interfereze cu mișcarea fasciculului anterior, poziția este relaxată.

Apropo, acest fapt este foarte ușor de verificat prin aplicarea unui efort care va fi îndreptat în sus simulând depășirea greutății barei din spatele capului. În același timp, puteți folosi mâna pentru a simți munca tuturor miscarile coloanei vertebrale delta. Se dovedește că în lucrare sunt implicați doar două fascicule - față și mijloc.

crize și durere în articulațiile degetelor

Cel din spate, întrucât era relaxat, rămâne atât de relaxat. În plus, nu uitați că articulațiile noastre de umăr sunt foarte mobile. În acest fel incapabil de a rezolva sarcina de a antrena delt spate apasă din spatele capului. Singura diferență este că presa de piept este mai sigură, deoarece este mai naturală. Pe scurt, nu există avantaje, ci o grămadă de minusuri. Picioare de amestecare-reproducere în simulator Nu credeți că puteți fi rănit în acest simulator?

Dar degeaba. În articol vorbim în detaliu despre riscul de rănire și nuanțele efectuării acestui exercițiu. Îndreptarea excesivă a corpului este definită ca înclinarea dorsală. Această mișcare este asociată cu o creștere a curburii lombare și este realizată de mușchii extensori ai spatelui.

Intervalul de mișcare este limitat de contractilitatea insuficientă a extensorilor, tensiunea mușchilor rectus abdominis, tensiunea structurilor anterioare din spate inelul fibros și ligamentul longitudinal anterior și contactul proceselor adiacente și marginilor articulare caudale cu plăcile. Flexia laterală a torsului definit ca înclinarea corpului spre lateral. Această mișcare este realizată de mușchii oblici externi și interni ai abdomenului, care sunt ajutați de mușchii extensori ai spatelui.

Intervalul de mișcare este limitat de insuficiența contractilă a acestor mușchi, tensiunea mușchilor oblici ai abdomenului, tensiunea miscarile coloanei vertebrale coloanei vertebrale spatelui inele fibroase între vertebre, ligamentele galbene contralaterale și ligamentele transversaleblocarea reciprocă a suprafețelor articulare și apariția coastelor vecine.

Cea mai mare parte a rotației se efectuează în articulația atlantis, adică.

Notiuni generale de biomecanica

Intervalul de mișcare este limitat de insuficiența contractilă a acestor mușchi, tensiunea pasivă a ligamentelor în special, ligamentele dintre C2 și craniutensiunea mușchilor opuși ai gâtului și prinderea proceselor articulare vezi Tabelul Coloana vertebrală este formată dintr-o serie de oase individuale - vertebre conectate între ele prin ligamente și discuri cartilaginoase.

Împreună, toate aceste componente formează o unitate structurală și funcțională capabilă să îndeplinească multe funcții. Eficacitatea optimă a coloanei vertebrale poate fi afectată de procesul de îmbătrânire, boli, leziuni și abraziune. Exercițiile de întindere vizate vă permit să mențineți și să măriți raza de mișcare a coloanei vertebrale. În jurul axei frontale se află extensia și flexia corpului.

Mușchii principali care asigură extensia trunchiului sunt mușchiul care îndreaptă coloana vertebrală și mușchiul spinos transvers. Mușchiul care îndreaptă coloana vertebrală constituie cea mai mare parte a mușchilor spatelui. Acest mușchi are un început larg de la sacru, de la creasta iliacă, de la procesele spinoase ale vertebrelor lombare. În plus, este împărțit în 3 părți: extern iliac-costalmediu cel mai lung și miscarile coloanei vertebrale spinos.

Mușchiul ileo-coaste este atașat de procesele transversale ale vertebrelor toracice și colțurile coastelor. Cel mai lung mușchi este atașat de procesele transversale ale regiunilor toracice și cervicale și de procesul mastoid. Mușchiul spinos se atașează de procesele spinoase ale vertebrelor toracice.

durere ascuțită în articulația șoldului cum să tratezi

Mușchiul care îndreaptă coloana vertebrală este un extensor puternic al trunchiului și gâtului, înclină capul înapoi. Cu o contracție unilaterală, împreună cu contracția mușchilor abdominali din aceeași parte, produce un tors accelerat în partea sa. Mușchiul ține corpul uman într-o poziție verticală, împiedicând torsul să cadă înainte sub influența gravitației. O sarcină mare pe acest mușchi scade miscarile coloanei vertebrale cu extinderea trunchiului în timpul unei ridicări.

În acest caz, mușchiul se contractă, efectuând o depășire a muncii.

  1. Artroza genunchiului este vindecată
  2. Doua vertebre adevarate se pot articula direct prin intermediul apofizelor proceselor articulare si corpurilor vertebrale — numite si articulatii adevarate sau la distanta prin intermediul ligamentelor la nivelul apofizelor proceselor spinoase, transverse sau lamelor vertebrale — numite si articulatii false.
  3. Sunt amfiartroze articulatii semimobile.

Mușchiul transvers-spinos este situat sub mușchiul care îndreaptă coloana vertebrală. Mănușile mușchiului transvers-spinos merg oblic și se întind în 3 straturi. Ele încep de la procesele transversale ale vertebrelor și se atașează de spinoase vertebrele adiacente, printr-o miscarile coloanei vertebrale, prin vertebre. Cu contracție bilaterală, mușchiul extinde trunchiul, cu o contracție pe o parte, împreună cu mușchii abdominali, oferă o înclinare accelerată a trunchiului în direcția sa, precum și rotirea trunchiului în direcția sa.

Mușchii principali care asigură îndoirea corpului cu mișcare accelerată sunt mușchiul rectus abdominis, mușchiul oblic extern al abdomenului, mușchiul oblic intern al abdomenului, mușchiul iliopsoas atunci când se sprijină pe femur. Mușchii abdominali formează pereții frontali și laterali ai cavității abdominale. Mușchiul rectus abdominis este localizat în grosimea peretelui abdominal anterior Fig.

Începe din cartilajul coastelor inferioare și se atașează de osul pubian. Mușchiul oferă flexia corpului în timpul mișcării sale accelerate înainte în jos. Mușchiul oblic extern al abdomenului este localizat superficial pe peretele lateral al abdomenului.

Începe cu dinții de pe coastele inferioare, merge oblic spre interior și se atașează de creasta iliacă și de osul pubian. Cu contracție bilaterală, mușchiul îndoaie trunchiul cu mișcarea sa accelerată înainte; cu o contracție unilaterală, întoarce corpul în direcția opusă; contractându-se împreună vătămarea umărului toamna mușchii spatelui din aceeași parte, înclină corpul pe partea sa cu mișcarea sa accelerată.

Mușchiul oblic intern al abdomenului este situat sub exterior. Fibrele sale sunt direcționate perpendicular pe exterior. Începe de la creasta iliacă și se atașează de coastele inferioare. Cu reducere bilaterală, îndoaie corpul miscarile coloanei vertebrale mișcarea sa accelerată înainte; cu o contracție unilaterală împreună cu mușchii spatelui aceleiași părți, înclină corpul în aceeași direcție cu mișcarea sa accelerată și, de asemenea, întoarce corpul în direcția sa.

Mușchiul ileo-lombar începe de la corpuri și procese transversale a XII-a toracică și a tuturor vertebrelor lombare, precum și de la fosa a osului pelvin, atașat de trohanterul mic al coapsei.

Când se sprijină pe coloana vertebrală, șoldul se îndoaie și se supină.

  • Biomecanica Coloanei Vertebrale
  • Articulațiile doare din emoție

Când se sprijină pe coapsă, se contractă din două părți, îndoaie corpul cu mișcarea sa accelerată înainte. În poziție în picioare, cu contracție unilaterală a mușchiului, cu sprijin pe coapse, corpul este rotit în sens invers.

Cu o contracție articulară a mușchilor abdomenului și spatelui aceleiași părți, este asigurat un tors accelerat al corpului către partea sa. Cu încovoierea lentă a trunchiului, mușchii enumerați nu se încordează, deoarece mișcarea înainte se realizează sub influența gravitației trunchiului, dar miscarile coloanei vertebrale care îndreaptă coloana vertebrală, care în același timp se întinde, efectuând o muncă inferioară, împiedică trunchiul să cadă înainte.

În jurul axei sagitale, torsul se înclină spre dreapta și spre stânga. Înclinarea torselor apare în timp ce reduc flexorii și extensorii dintr-o parte.

Este delimitat de vertebrele dorsale posterior, iar anterior de coaste i stern. Articulaiile costo-transversale ntre faetele articulare ale tuberozitilor costale si faetele articulare ale apofizelor transverse.

Deci, un tors accelerat spre dreapta se realizează prin contracția mușchiului rectus abdominis dreaptamușchiului oblic extern al abdomenului dreaptamușchiul care îndreaptă coloana vertebrală dreaptamușchiul transvers-spinos dreaptamușchiul oblic intern al abdomenului dreapta. Cu un tors lent, forța motrice este severitatea torsului. Se opune aceleași mușchi-flexori și extensori ai părții opuse, care, întinzându-se, produc o muncă inferioară.

Revenirea la poziția de pornire este asigurată de aceiași mușchi întinși, care, contractându-se, vor produce deja o depășire a articulația umărului doare cauzele. În jurul axei verticale, corpul se întoarce la dreapta și la stânga.

  • Articulatiile coloanei vertebrale si toracelui - miscarile coloanei vertebrale : Coloana vertebrala
  • Miscarile coloanei vertebrale
  • (DOC) ANATOMIA SI BIOMECANICA ARTICULATIILOR COLOANEI VERTEBRALE | Andy Stoica - avatarlounge.ro
  • Nume de boli ale articulațiilor mâinilor

Virajele torsale produc mușchi cu direcția oblică a fibrelor în timpul contracției unilaterale. Așadar, rotația corpului spre dreapta este asigurată de contracția mușchiului oblic extern al abdomenului stângamușchiului oblic intern al abdomenului dreaptamușchiului transvers-spinos dreapta și mușchiul iliopsoas stânga.

Devyatyva Principalii mușchi care asigură mișcarea lombarului și a altor materiale din neurologie. Coloana cervicală este capabilă de flexie, îndreptare, flexie laterală și rotire.

Pante laterale

Mai mult, întrucât lățimea corpului vertebral depășește înălțimea sau adâncimea, capacitatea de a se îndoi și de a îndrepta este mai mare decât îndoirea laterală. Principalii factori determinanți ai direcției și magnitudinii mișcării sunt forma corpurilor vertebrale, precum și contururile și orientarea articulațiilor intervertebrale.

Stabilizarea axiala a coloanei vertebrale Din Articole Generalitati Ori de cate ori ne miscam, depindem de anumiti muschi pentru a ne mentine intr-o anumita pozitie si de altii pentru a ne deplasa. Stabilizarea axiala este sintagma sub care este descris modul in care muschii mentin stabilitatea coloanei vertebrale si a intregului. Aceasta permite mentinerea echilibrului in timpul mersului. Daca musculatura axiala este suficient de puternica si se contracta la momentul oportun, atunci: - postura este imbunatatita; - organismul este echilibrat; - miscarile sunt mai eficiente si mai puternice; - se reduc riscurile de accidentare. Stabilizarea axiala este benefica pentru toata lumea, de la persoanele varstnice pana la atletii de top.

Ligamentele, fascia și capsulele restricționează, de asemenea, mișcarea.

Ațiputeafiinteresat